Pagini

Etichete

luni, 13 septembrie 2010

Trofeul Cheilor - editia a I-a

In perioada 10-12 septembrie 2010, la Cabana Frasin (www.cabanafrasin.ro), a avut loc prima editie a Trofeului Cheilor organizata de clubul Montan Stil din Fetesti, in speta, Gabi Dimancea si ai lui vechi prieteni.
Am avut onoarea sa fim si noi invitati, cei de la Dora d'Istria. Si ne-am dus. Si bine am facut!
Asa am reusit sa ma vad cu vechi prieteni de pe munte: Costica Montaniard, cei de la Emilian Cristea, Tataie, Pita, Doru Parintele, Laur, Mike etc. Ne-am adus aminte de cantecele minunate de pe munte, cantece pe care le-am cantat la un mare foc de tabara.
Desi se anuntase ca un concurs, Trofeul Cheilor a fost mai mult o intalnire intre vechi prieteni, care strabateau impreuna carari de munte, care se intreceau in concursuri montane si care se si respectau si mancau si beau impreuna.
Trofeul Cheilor a fost un remember time pentru majoritatea dintre noi.
Pentru acest lucru trebuie sa le multumesc lui Gabi si lui Mike si celor care i-au ajutat in organizarea acestui trofeu. Sper ca si la anu sa organizeze o noua editie la care, noi, cei care am mai ramas in Dora d'Istria, vom participa in mod sigur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu