Pagini

Etichete

duminică, 19 septembrie 2010

O zi de vacanta - 19 sep 2010

Asociatia Club Ecotur Dora d'Istria deruleaza un program de promovare si cunoastere a zonelor turistice din Romania prin "iesiri" de o zi.

Dupa iesirile din 15 aug la Curtea de Arges si Vidraru si 22 aug la Cheia, duminica, 19 sep 2010, a avut loc o iesire la mare, in statiunea Mamaia.

Dupa eforturile depuse pentru trezirea de dimineata am reusit ca la orele 9.30 sa iesim din Bucuresti pe autostrada Soarelui. In mai bine de doua ore am ajuns in statiune. Am facut un tur cu telegondola si apoi prin statiune la pas. Dupa ce am luat pranzul la un restaurant cu specific romanesc, ne-am intors la locul unde am parcat masina plimbandu-ne pe plaja de la un capat la celalalt al statiunii.
Din pacate nu am avut parte de zi cu soare dar nu a fost nici frig. Erau cativa care se balaceau totusi in mare. A fost placut faptul ca nu eram in plin sezon, cu aglomeratia specifica. Insa este dezolant sa vezi unele cladiri de restaurante (foste), hoteluri etc decazute, neintretinute. Pacat!
Am avut si un eveniment mai neplacut si anume unul dintre noi a fost intepat in limba de o viespe in timp ce savura kurtos colacs. Noroc ca nu au fost repercursiuni mai grave desi am avut emotii.

Urmatoarea "iesire" va fi probabil la Babele! Va tinem la curent!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu