Pagini

Etichete

luni, 6 august 2012

Bran 2012 - Excursie aniversara

In ultimul week-end din iulie 2012 staff-ul asociatiei Dora d'Istria a hotarat sa organizeze o iesire la munte cu ocazia implinirii a 40 de ani ai presedintelului asociatiei si a 15 ani de existenta a organizatiei Dora d'Istria.
Pentru ca hotararea a venit destul de tarziu am reusit sa ne stragem totusi cateva familii, cu mic cu mare. Si iata-ne pe 27 iulie stransi in jurul gratarului de la pensiunea Dealul Frumos din Bran.

A doua zi ne-am propus sa vizitam cel mai important obiectiv din zona si anume Castelul Bran. Despre acest obiectiv puteti afla mai multe de pe DESPRE CASTELUL BRAN

Pentru o parte dintre noi a fost prima vizita si cum tot eram aproape ne-am zis sa nu ratam si bine am facut. Desi pensiunea era la 4 km de castel am ales varianta "mersul pe jos face piciorul frumos". Asa ne-am putut bucura de privelisti si de imaginile caselor mai vechi din Bran.

Dupa plimbare si vizitare, ne-am intors la pensiune cu gandul de a continua petrecerea inceputa cu o seara inainte. Am dat drumul atat la gratar cat si la disc si pirostii. Ne-am bucurat de mancaruri traditionale romanesti si anume bulz ciobanesc gatit cu maiestrie de acea care urma sa fie sarbatorita dupa orele 12.00 noaptea (implinea si ea 40 de ani). Apoi baietii au pregatit mancare la disc, o delicatesa, urmata de gratar. Totul a fost stins cu sprit.

Dupa o perioada de glume si discutii, sarbatorita s-a gandit ca era cam liniste si atunci a solicitat niste "lautari", lucru ce nu s-a lasat asteptat. Dupa o serie de dansuri populare autentice au urmat si dansuri dupa Stefan Banica si dupa orele 12.00 chiar si dupa Margineanu, hitul serii fiind "Raluca".
A fost o petrecere frumoasa, incheiata linistit si fara repercusiuni,

Pe 29 iulie, inainte de intoarcerea acasa, am ales sa mai facem o plimbare in sens opus fata de ziua precedenta, adica spre Vf. Omu. Sa nu va ganditi ca am ajuns acolo pentru ca nu era nici timp si nici echipament adecvat. Ne-am oprit la marginea padurii pentru a ne racori si am facut cale intoarsa catre pensiune. Dupa ce am luat pranzul ne-am strans bagajele si am spart gasca cu gandul ca o astfel de iesire trebuie neaparat repetata.

In orice caz, am hotarat ca in fiecare an, in ultimul week-end din iulie sa facem o astfel de excursie. Asa ca aviz amatorilor.

Poze vedeti in partea dreapta pe blog precum si in pagina de facebook al presedintelui.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu