Pagini

Etichete

luni, 28 martie 2016

Karma, Amurg si Legea antifumat

Dupa o foarte lunga absenta de la evenimentele folk din Bucuresti, board-ul clubului Dora D'Istria a reusit sa ajunga la concertul aniversar - 24 ani Karma si Amurg ce avut loc in 26.03.2016 in Spice Club din Bucuresti.

A fost un concert extraordinar in care Tica Lumanare ne-a oferit piese renumite de-ale trupei Karma (Vantul, Calator, Fii Amurgului etc.) si a adus si invitati speciali cum ar fi Viorel Piti, Piticu, Gabi Dimancea, Vali Craciunescu, April, Cascaval si multi altii.

Am vazut pe fata lui Tica o implinire si o bucurie de nedescris pentru ca sala era arhiplina si cred ca bucuria era si mai mare cand in club erau prezenti si multi copii. Nu mai mentionez faptul ca erau persoane si din afara Bucurestiului (Iasi, Slobozia, Fetesti, Constanta, Brasov s.a.), chiar si din afara tarii, vechi membri ai clubului montan Amurg Giurgiu.

Cand am sunat cu o saptamana inainte de eveniment pentru rezervare pentru un prieten deja nu mai erau locuri. Noroc ca am fost inspirat sa-l ascult pe Tica si sa rezerv locuri cu vreo 3 saptamani inainte pentru noi.

Ceea ce vreau eu sa scriu aici nu este neaparat despre concert, care a fost unul super, care a electrizat toata sala, care ne-a surprins placut, ci despre faptul ca in club erau si copii si multe persoane mai in varsta. Oare de ce?

In afara faptului ca Tica Lumanare face spectacol oriunde se duce si daca mai completeaza cu un Piti sau Dimancea, sigur nu e de ratat, prezenta unor copii intr-un club unde se canta muzica folk si de munte se datoreaza si faptului ca in acel club nu se fumeaza. Asta a fost si premiza mea cand am luat hotararea sa-mi invit familia la concertul lui Tica si ai lui intr-un club.

Au fost foarte multe evenimente la care m-as fi dus cu drag dar cum nu merg niciodata fara sotie si fetita nu aveam cum sa ma duc intr-un club unde nu vezi de fum de tigara.

Intradevar, sunt nefumator dar chiar daca si fi fost un fumator inrait nu as fi mers cu un copil intrun club de fumatori iar daca m-as duce singur ar fi un gest egoist.

Asa ca, Tica, prezenta mare la eveniment se datoreaza si legii antifumat. Eu trag concluzia ca ai foarte multi fani, chiar si in randul copiilor (printre care si fetita mea a devenit un fan de sambata incoace) si aceasta lege, de multe ori blamata, a oferit sansa de a avea mai multi consumatori de muzica buna.



Fumatorilor, trebuie sa recunoasteti ca aceasta lege antifumat nu face rau nici macar cluburilor iar voua sigur nu va face. Am vazut prieteni de-ai mei, fumatori inraiti, care, pentru a nu pierde nimic din spectacolul lui Tica, nu au fumat 3 ore, cat a tinut show-ul. Ori au uitat ori au considerat, si pe buna dreptate, ca e mai sanatos sa auzi live muzica buna.

La cat mai multe concerte Tica si sa ne vedem sanatosi si cu bine la Karma si Amurg - 25 ani.



Un comentariu:

  1. Ce frumos spus si aratat, nici nu stii cat ma bucur ca am reusit sa fac ceva care a fost la cote inalte din toate punctele de vedere....aniversare, spectacol, muzica, atmosfera, si nu in ultimul rand...PRIETENIE! Ea a fost cea care a fost ingredientul de baza, fundatia intregii seri....Multumesc tie si tuturor...

    RăspundețiȘtergere